"Radio sjungare" & Batman

God morgon! Jag älskar att börja dagen med en lång frukost och musik, och så var det bra musik på radio så jag dansade runt lite och sjöng. Jag måste säga att jag älskar att sjunga, jag sjunger med till allt och ofta vill jag följa med till affären bara för att få sitta och lyssna på radio och sjunga. Jag sjunger inge bra, absolut inte så att sjunga är en hobby eller nått men jag kallar mig själv en radiosjungare.. Det innebär att man har tillräckligt bra röst för att sjunga med till radion utan att folk slår en för att det är så dåligt, haha. Jag nynnar i alla fall alltid på något, och när jag är ensam så dansar jag alltid..

Imorse när jag låg och läste en tidning så läste jag detta:


Och jag håller verkligen med, KLART MAN SAKNAR HEATH LEDGER SOM JOKERN. Jag och Emma såg första Batman filmen bara för att se följande film, The Dark Knight med Heath Ledger så jag känner att jag ska se den sista filmen också, även om inte världens grymmaste joker är med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0