Sherlock & Watson

Hej, tänkte titta in och skriva lite innan jag åker iväg igen. Igår hade vi jätte trevligt och även fast vi såg 9 timmar Sherlock så blev det absolut inte långtråkigt och jag lyckades hålla mig vaken. Vi hade paus för middag och toalett besök men annars så kolla på på alla avsnitt i sträck och vi blev klara lite efter 3 inatt tror jag. Detta program är så jäkla bra så jag tycker alla borde ha sett det, dom är verkligen ett dream team och serie är perfekt blandning mellan humor och spänning. Sista avsnittet var jag riktigt trött och jag fick spänna mig för att inte somna, chipsen och colan jag hade tagit med var slut så jag kunde inte äta det för att hålla mig pigg heller.
När vi väl skulle sova hade vårt sömntåg gått, haha, så vi låg vakna och småpratade till kl 6 imorse...Blev inte mycket sömn men jag sov 4 timmar i alla fall och jag är inte tröttare än vanligt! Idag låg vi kvar i sängen ganska länge och efter pannkaksfrukost så drog jag mig hemmåt.
Nu ska jag dricka lite kaffe och äta mina cocostoppar och lite senare ska jag och Emma till Bella. Ännu en trevligt kväll även om den mest kommer bestå av film och att sova..Hörs en annan dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback