Sommar äventyr

sitter och äter frukost till en film, tyckte det verkade som ett bra sätt att börja dagen. På tal om film så såg jag en film igårkväll som heter Försoning. Den är med Keira Knightley och den var bra men väldigt deppig vissa stunder, inte så konstigt kanske eftersom den utspelar sig under andra världskriget.
Vad händer idag då? Jag vill verkligen hitta på något, typ åka och tälta vid någon sjö. Sommar är ju till för att tälta massor, men vi har inte riktigt gjort det än. Emma jobbar fram till helgen men i helgen kanske det kan bli något. Ne nu ska jag äta min köttbullsmacka (hemmagjorda köttbullar!!) och fortsätta titta.

Bild från bion i Lördags, snart blir det bio igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0