Sommartider

Idag har varit en väldigt skön dag. Efter filmen imorse så målade jag en soffa med mamma, resten av dagen har jag mest legat i solen, druckit iste, ätit melon och badat. Tog första doppet i vår pool i år faktiskt, vi satte upp den väldigt sent och så har det inte varit väder för det. Himla skönt har det vart och nu på kvällen kom Bella förbi en stund och badade, sen blev det grillning. Nu ska jag duscha och sen kommer Bella tillbaka efter en sväng hem, det passar bra att hon sover här för vi ska ändå måla här hos mig imorrn.

På tal om något helt annat, det här är bara så jävla sant. Jag har tänkt så idag och jag tänker så vääldigt ofta. Jag är inte väldigt smal för jag älskar mat men jag försöker hålla mig lagom och det är svårt när man älskar att äta. Wow, det där lät attraktivt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0