SUCKER PUNCH

okej här kommer ännu ett filmtips. Idag kollade jag och Bella på denna grymma film, lite omställning från charmiga, varma, skämtsamma, glada Juno. Denna film tycker jag var riktigt bra och man blev lite förvånad och glatt överraskad av hur annorlunda den var, jag har inte sett en liknade film. Det är en stark, sexig, häftigt gjord, anime inspirerad sci-fi film med en bra twist i handlingen. Jag måste berömma musiken även i denna film.

Många av er har nog hört om den, eller sett den för den kom ju faktiskt ut förra året. Jag rekommederar den verkligen, fast som med många andra filmer så är den bättre en vad den verkar i trailern. I trailern får man mest se fighting scener, vilket det är mycket av, men man får inte se så mycket av stället där hon faktiskt är och man förstår inte riktigt. Men se filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0