SUNNY DAY

Hello, idag råkade jag somna om från klockan 2 gånger så jag vaknade strax innan halv 12..Det är väldigt länge att sova för mig och jag fattar inte riktigt hur jag kunde sova så länge när det är så fint väder och solen skiner?
Idag har jag ätit frukost och kolla på New girl, och så kom Mårten och Bella förbi och undrade om jag ville följa med till IKEA men jag tackade nej. Har mest varit ute och njutit av solen i min nya bikini, käkat smultron, rensat grusgången.. Här kommer i alla fall en bild på mina älsklingar, okej jag gillar inte när man kallar ett dött ting för något sådant men jag älskar dem anyway. Många tycker låga converse är fulare men jag gillar dem också, och dom är faktiskt skönare, speciellt på sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0