The smell of lavender

Hej! Det har varit ännu en skön och väldigt varm sommardag, i alla fall om man står mitt i solen och målar. Jag och Bella råkade ligga kvar i sängen ganska länge imorse men vi målade tillslut. Vi målade på förmiddagen sen slängde vi oss i poolen och efter det blev vi lite för lata för att fortsätta..Men vi målade lite till nu på eftermiddagen så nu är det bara 8 plankor kvar till imorrn. Vi hann med en film nu innan hon åkte hem också, förvånade..?
Den var väldigt bra tycker jag så jag tänkte göra ett film inlägg sen, det blir många sånna men gör man inte mycket annat och älskar film så. Man ska ju dela med sig :)
Ne nu ska jag nog duscha, poppa popcorn och titta på film.. Jag hatar rutiner, eller ja jag hatar när man gör samma saker varje dag. Dom kvällarna jag inte är med kompisar (läs Bella) så sitter jag vid datorn, sen går hela familjen och lägger sig, jag tittar på film tills jag går och lägger mig för att det inte finns något bättre att göra.
Det lät negativt med skitsamma, dags att välja film!





Var just ute och plockade lavendel och gud vad gott det luktar! Minnen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0