Twitter

Hejsan svejsan! Kamera batteriet sitter på laddning så bilderna från nattens camping kommer upp imorrn, promise. Jag har lite svårt att skriva på svenska just nu, anldeningen till det är för att jag just har skaffat twitter. Nu tänker ni "Öh vad dillar hon om?" men jag har nämligen tänkt så att jag bara ska skriva på engelska på twitter, haha. Känns kanske lite konstigt när jag snackar med någon svensk bekant men vi får se, tycker det är kul att öva min engelska . Så ni kan ju följa mig där när jag har kommit igång och lärt mig allt, sök på Agnes Svensson eller MissLostInHope. Följer ni så följer jag er.
Nu ska jag antingen fördriva tiden med en film eller några New girl avsnitt sen ska jag lägga mig och läsa klart Harry Potter. Hoppas på att bli klar med fjärde boken imorrn i alla fall, har så mycket böcker som väntar!! God natt ♥

Jag som försöker le med tänderna och se ut som en människa samtidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0