Waiting

On the world to change, eller nått. Ne jag väntar på Bella, hon är nämligen vid en sommarstuga med några bekanta och när dom åker hem därifrån så ska jag åka med hem till Bella. Vi vet dock inte hur sent det kan bli..Just nu roar jag mig med att se New girl..Like you didn't knew, men jag funderar på om jag ska spara några avsnitt för jag har snart sett klart första säsongen..Tror andra kommer ut i september...
Pratade just med Bella och dom kommer strax! hejsvejs.

Mycke converse idag på bloggen..Men här är två bilder från Skagern, den på Izabell är väldigt suddig men hon är så charmig så hon fick vara med ändå. Det var lite svårt att ta sig över..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0