18 juni

Hello! Jag är riktigt seg idag och sitter i soffan och slö tittar på tv. Jag känner också av pollen mycket idag, det kliar långt ner i halsen och det rinner och kliar i näsan, mys! Men har tagit en tablett och hoppas det blir bättre.
Idag vet jag inte hur jag ska göra, jag skulle åka till Bella eller till stan men jag sov för länge för att orka ta 12-bussen. Kanske åker till Bella senare.
Och annars? Vi hade jätte trevligt igår och filmen var väldigt spännade. Chris Hemsworth är så snygg som den skäggige jägaren! Och för att inte glömma dvärgarna, riktigt charmiga. Efter bion blev det en promenad över stan sen tog Izabell bussen och vi blev skjutsade av Mårten. Det blev mamma mia dunk i bilen och vid 1 var jag hemma. Somnade inte förens halv 3 så kunde ha sovit mycket längre idag..

Känns lite tråkigt för nu har Hem till Gården sommaruppehåll, jag vet att jag är nördig men eftersom programmet är gjort för england och vi ligger ett år efter i programmen så blir det inget speciellt sommarslut. Så det slutar efter ett helt vanligt program och man måste hålla sig hela sommaren för att få se fortsättningen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0