ARROW

Hej! Idag ska jag verkligen njuta av sommardagen, för det är inte många jätte soliga dagar.
Jag har satt upp våran pool, ätit jordgubbar med mjölk och socker och nu ska jag lägga mig i hängmattan som jag just satt upp. Jag minns sent i maj när det var supervarmt väder och vi badade i Bellas pool för att det var 25 grader. Känns som om sommaren aldrig håller i sig särskilt länge.. Nu ska jag välja en av mina böcker och gå ut, ha en bra dag!

En fin tatuering, hittade som alltid bilden på tattoologist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra om det är en Hunger Games tatuering, eller Robin Hood ^^

Svar: ^^ Tjejen förklarade det som att den symboliserade att alltid fortsätta framåt i allt hon gör, och så påminde det henne om historien om achilles och hur viktig mänsklighet kan vara ;)
Agnes

2012-07-01 @ 08:47:20
Postat av: Emma. Yesterday. GhostOfForest. JohnlockedEmma

Det var jag som skrev förra :p

2012-07-01 @ 08:47:50
URL: http://thedustland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0