Brittiska och bloopers!

Hej på er! Har huset för mig själv ikväll, typ. Mamma och Ove är på Vinön och Anton är ute i kåtan med lite kompisar. Det är ganska tomt och tyst men jag har inte märkt det så mycket för jag fastnade vid Youtube.. Alltså min kärlek till brittiska ♥ Och bloopers, inte bara HP bloopers utan bloopers over all. Tycker i alla fall ni kan ta och se båda videosarna om ni har tid över. Accent video är ganska charmig tycker jag och jag gillar att se videos där dom jämnför amerikansk och brittisk engelska. Och Harry Potter video får mig att le inombords, jag blir bara så glad och de känns nästan som jag känner dem och har varit med hela HP resan. Om det ändå vore så bra.. Nu ska jag gå runt och tända lite i huset, märkte inte att det blev mörkt, och kanske poppa lite popcorn.
Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0