Days go by..

Hello! Dagar bara flyter iväg och det blev lite bloggpaus där. Lika bra för jag har inte så mycket spännande att berätta. Jag och Bella hade i alla fall mysigt igår, man behöver en eld kväll ibland. Vi eldade, grillade spett med potatis, stark sås och sallad till, snackade, lyssnade på musik och hade det gott helt enkelt. Kom in vid ett och idag tog vi sovmorgon till kl 11...Följde med Bella hem lite senare och vi gjorde det vi är bäst på, titta på film och så spelade vi lite sims också..Kvällen har jag spenderat genom att äta jordgubbar och titta på Morden i Midsomer.
Grejen med dessa sega "sommar" (Vad har hänt med vädret??) dagar är att jag inte har så mycket att berätta, blir mest om hur trött och igentäppt jag känner mig pga pollen och vad jag har sett på TV..Har faktiskt känt mig riktigt sjuk och jag snörvlar som sjutton. Har inga tabletter som funkar och tror dessutom att jag är både förkyld och allergisk...kul. Får ingen lust att sova kvar hos kompisar då heller, blir bara över dagen.  
Resten av huset sover så nu ska jag lägga mig och läsa och snörvla för mig själv. Imorrn ska jag och mamma upp i skaplig tid och åka till IKEA, sov gott!
Ni kanske tröttnar på eld bilder, men det gör inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0