GAME OF THRONES

Hej! Idag är det mysväder! Var ute och hjälpte till att plocka ut grejer ur ett av våra uthus och så knöt vi upp hallonbusken, men då kom spöregnet. Tog skydd under en gran men nu är jag inne och ska kolla på Game of Thrones. När mammas kompis lagade vår ena laptop så la han in första säsongen av serien och idag kom jag på det så jag såg första delen imorse. Det verkar riktigt spännande och det slutade så spännande så längtar efter att se nästa avsnitt. Har 9 timmar kvar av första säsongen så nu har jag något att göra alla regninga dagar denna sommar, alla har ju sagt hur bra det. Har ni sett det? Eller följer ni något annan serie?? :)


Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Jag har fortfarande bara tredje boken :( vill ju läsa serien från början!

Svar: Okej :/ Har du sett seien? Eller ska du läsa böckerna först?
Agnes

2012-06-24 @ 16:49:50
URL: http://www.thedustland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0