Hejsan Hoppsan

Hej på er, har just duschat och tvättat ur all hårspray. Igår efter vi var på IKEA följde jag med Bella hem  och som det ofta blir så blev jag kvar över natten. Det där med hårsprayen, jag lät Bella leka fritt med mitt hår så hon lockade korkskruvar och det såg väldigt kul ut, jag såg lite ut som någon på 1800 talet eller nått. Dock så förstördes dom ganska mycket på kvällen när det blev lite action. Öh okej det där lät fel...
men vi var i alla fall ute med Bellas hundar och dom gick löst så fint framför oss och vi pratade på om annat men så börjar den ena hunden jaga något och vi existerar inte för henne, bara det hon jagar. Hon tar sig över båda ängarna och försvinner upp i skogen. Suck, det blev en del springande och ropande men hon kom tillbaka tillslut..Kvällen slutade med film.
Vi såg hulken för vi tyckte att den borde man ha sett och den var faktiskt ganska bra tycker jag. Idag blev det bara sovmorgon och väl hemma har jag sprungit runt i alla uthus och letat efter potensiella hyllor och flyttat runt på möbler i mitt rum. Var i behov av en förändring men det slutade med att jag bara flyttade sängen..men ska slänga ut ett skåp snart och sätta upp hyllan som jag hittade i ett uthus. Den ska bara fixas först :)



Min webbkamera är inte sådär dålig, ändrade på bilden.

Kommentarer
Postat av: Max Larsson

Hehe lärde ni er inget när vi var ute med hundarna i skogen?? :P

Svar: :P Men vi kan ju inte alltid gå med dom i koppel ifall dom skulle jaga något någongång, det går ju bra oftast ;)
Agnes

2012-06-29 @ 22:15:12
URL: http://Jahjertadu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0