JAG HAR EN KÄNSLA SOM JAG INTE KAN BLI AV MED

Hej! Jag sitter här med en deppig känsla och jag kan inte släppa det. Grundskolan är nu avklarad och det blev en riktigt fin avslutning och en del tårar idag och har sitter jag nu och känner mig alldeles sentimental. Tiden på almby har varit helt underbar och jg kommer sakna lärare, alla jag lärt känna och min stora trygghet, MINA BÄSTA VÄNNER. Att jag är färdig med grundskolan är inte bara ett stort steg i livet utan jag ska också splittras från mina andra halvor. OKEJ, nu låter det som om vi ska gå på gymnasium flera hundra mil från varandra men vi har ju känt varandra sen vi var små små barn och gått i skolan tillsammans hela livet, vi är supertajta och nu ska jag inte ens gå på samma skola. Men samtidigt är det bra att "stå mer på egns ben", lära känna nytt folk och så vet jag ju att vi alltid kommer vara bästa vänner. 





Och så en fin Lars Winnerbäck låt som jag tycker passar bra, jag blir lite olycklig lycklig av den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0