I met a boy last night

Okej jag skulle ju gå och lägga mig då, men detta är för gulligt för att inte dela med sig av. Okej detta är en blöjreklam om Libreros nya vår kollektion och jag bara smälter varje gång jag ser den. Hur gulliga är dom inte?? Deras små lockar och deras bedårande leenden på slutet, jag älskar den. Så här ska reklam vara, jag vill ju nästan köpa blöjor fast jag inte behöver dem!

God natt ♥

 
Råkade lägga in en hel spellista med videos, sorry...Behöver bara kolla första..

Kommentarer
Postat av: Nathaliiiies - Fotboll&Modellande

hejhej! super söt blogg! massa kramar ifrån mig!

Svar: Hej! Tack så mycket! det värmer, kram!
Agnes

2012-06-23 @ 15:14:21
URL: http://www.nathaliiiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0