Jag dör lite

Alltså ser ni det här badrummet?? Ser ni?! Det här är definitivt mitt drömbadrum, det är helt perfekt. Mysigt och en bra blandning mellan gammalt och nytt och det är bara så fint! Tänkt när jag har min egen lägenhet eller ett litet hus på landet, då ska jag ha ett sånt här badrum och gärna ett sovrum sådär också. Okej det var meningen att jag skulle göra ett inlägg om hur gärna jag vill ha ett badkar när jag flyttar hem ifrån och hur gärna jag vill kunna ligga där och äta choklad och läsa en bok, men jag hittade ju inte bara ett badkar utan enorm inspiration till mitt framtida badrum!
Det är ju perfekt med hyllväggen, dom lyxiga vita handukarna, små lådor och tvålar, ett stort fint handfat, ett badkar, ett litet fönster som man inter ser på bilden men som jag är säker på finns där och så ett sovrun innanför som också ser perfekt ut. Aa jag vet inte vad jag ska säga men jag behöver väl inte säga mer. Vad tycker ni? Är detta er stil, lantligt, mysigt och romantiskt eller vill ni ha ert badrum i någon annan speciell stil? ♥



Jag kom på att har jag inga planer för dagen så kan jag ju blogga massor!

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Badrummet var faktiskt riktigt fint och mysigt! :)

2012-06-15 @ 16:38:17
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0