JOY

Hej på er! Sitter i soffan, dricker te och försöker förstå allt med den nya designen på blogg.se. Vi hade jätte trevligt igår så jag stannade över natten och blev kvar hela dagen, lika bra det för det finns inte så mycket att göra här hemma. Först blev det lite kvällsmat och lite senare flyttade vi ungdomar ut till altanen och spelade sällskapsspel! Vi körde absolut överrens och och vi parade ihop oss så vi inte skulle vara med dom vi kände bäst, och det är inte lätt att tänka lika. Det blev mycke skratt och så lite charader efter det också. Inte enkla charader med bara ett ord utan en hel konstig mening, väldigt kul i alla fall.
Sen förflyttade jag, Bella, Mårten och Elias oss upp till TV:n för lite film. Idag har jag och Bella haft sovmorgon, en promenad och sen blev det mer film. Sherlock Holmes är aldrig fel. Glömde ta bilder på kvällen men tänkte lägga upp bilder från promenaden, men det krånglar så det fick bli en webb cam bild. Ska lägga mig ganska tidigt idag så jag funderar på att lägga mig snart, är riktigt trött. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0