Jul längtan..

Hej på er! Sitter och äter middag just nu och sen ska jag återgå till filmtittandet. När jag kom hem vid 5 så kollade jag lite på "Sweeney Todd" för att mätta, var så sugen på att se den men behövde bara se lite och lyssna lite på den fantastiska musiken och sen stängde jag av. haha, sen satte jag igång "The Holiday" och har just kollat klart på den. Att jag inte tröttnar, den är så mysig och nu har jag världens julkänslor....Längtar alltid efter jul på sommaren.

Igår kollade vi också på film, vi kollade på en jätte deppig film som jag ska lägga upp trailern på sen. Vi blev alla( det var jag, Bella, Emma, Bellas bror, hans flickvän och så kollade Bellas syster lite också) så deppiga så vi var tvugna att kolla på Mamma Mia efteråt. Haha, klassiskt. Idag har vi ju då vart på kreativ dag hela dagen. Det är något som Bellas mamma och deras granne Mia, som båda gillar att pyssla och fixa, har anordnat och det går ut på att man träffas, umgås och är kreativa tillsammans. Typ fixar med blomsterarrangemang, pysslar, syr. De flesta gjöt betong, Bella och Emma sydde medeltids klänningar. Jag höll mest sällskap och sorterade nålarna och trådarna i färgordning,haha.. Även fast jag inte gjort så mycket så är jag riktigt trött. Ska ta och se "The Tourist" nu och sen sova. Ha en fin kväll ♥



Sorry för att jag alltid gör så långa inlägg, men jag älskar att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0