Lugnare än vanligt

Hej! Denna fredag blir det lugnare än vanligt, vilket är fånigt att säga eftersom jag alltid tar det lugnt. Men jag är i alla fall sjuk och det suger. Inte bara pollen utan jag har blivit förkyld också så det rinner ur näsan HELA tiden och det gör ont som sjutton i halsen. Som tur är har jag inte planerat något denna helg så jag kan bara kolla på film, dricka te och sova. Det mysiga vädret passar perfekt också.

Idag lyckades jag och Emma sluta tidigare eftersom vi inte gör något vettigt på lektionerna, så vi slutade stax efter ett. Då blev det en tur upp på stan och sen raka vägen hem till fotöljen och te koppen.
Förmiddagen var också chill, dans på idrotten och kak och tårt ätning på Hemkunskapen, skönt för jag är typ helt död.

Idag hade jag på mig min jacka jag köpte innan Spanien, tog en detalj bild på den och en bild på mina fina armband som jag köpte i Spanien. Nu syns ju inte det på bilden men det är typ en svart jeans väst med mjukis ärmar och en luva, älskar den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0