Media nerd..

Jag är intresserad av media, alltså filmer och skådespelare och det finns åtminstonde en sak jag är bra på. Att minnas namn och ansikten. Och en av de mest irriterande sakerna som finns är när man verkligen inte kommer på ett namn eller liknande.
I alla fall, idag när vi kollade i Bellas filmskåp så fick jag fram Bron till Terabitia som jag länge tänk se så jag fick låna den. Men jag tyckte verkligen jag kände igen den lilla killen det handlar om och då klickar det att det är ju Josh Hutcherson. Okej ni kanske inte kopplar på namnen men det är i alla fall killen som spelar Peeta i The Hunger Games, fast i Bron till Terabitia så är han väl inte mer än 13 kanske. De har gått 5 år sen den filmen kom ut så han har verkligen växt till sig.

Det är kaos i mitt rum så jag borde städa men jag ska fortsätta slappa, vill verkligen bli frisk! Så nu ska jag se Bron till Terabitia och antagligen snyfta en del. Emma och Bella sa att den är väldigt sorglig, ska bli spännande att se. Insåg dessutom att Zooey Deschanel är med och jag gillar verkligen henne! Det är tjejen som är med i bla Yesman och New girl som nyligen gick på TV och var super roligt! Okej nu har jag förlorat mig i media världen...

Zoeey Deschanel från New Girl






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0