Minnen för livet

Hej! Hur mår ni? Jag mår super, speciellt efter gårdagen. Verkligen minnen för livet. Veckan har flytit på som vanligt utan något speciellt att berätta. Men måste säga att det är ganska soft(och lite onödigt) i skolan sista veckan, för i måndags kolla vi på film hela dagen förutom på matten.
I tisdags sov Bella hos mig och vi kollade på film och käkade popcorn och bara slappade och på onsdagen letade vi balklänning och skor i flera timmar utan framgång..
Igår var verkligen en bra dag, min käre bror tog nämligen studenten och på kvällen åkte jag och tjejerna till Arboga för Von Benzo konsert. Var ledig hela dagen och klockan 12 var vi vid Antons skolan och såg när han gick ut med de andra studenterna och efter det firade vi hemma med smörgåstårta och tårta. Riktigt trevlig och fin dag som fick ett PERFEKT slut. Jag Bella och Emma tog tåget till Arboga och hängde med Bellas syster som bor där. Så vi följde med hem till henne och satt och pratade och åt lite och sen förklarade hon hur man kom till folkparken. Vilken kväll, vi träffade massa mates(trevliga "fans"/ mates till VB) och fick en grym konsert. Det var första gången jag såg dom live och även om ljudet inte var någe bra på det stället så var dom så jäkla bra live!
Dom spelade massa bra låtar och efter konserten träffade vi dem bakom. 
Ni ska få bilder från min underbara fredag men nu måste jag duscha och sen ska jag och Bella in till stan för att fortsätta letandet..Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Har du tagit många bilder på vb? :)

2012-06-10 @ 18:14:13
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ne tog faktiskt inte så många bilder, och dom jag tog blev inge vidare. Tog ju bara med mobilen. Har en film också fast med sämst ljud^^

2012-06-10 @ 22:54:49
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0