perfekt slut på helgen

Vilket humör jag har, är så jäkla excited! Efter att vi testa alla kläder så är jag bara så jäkla taggad till sunedagen det kommer bli så grymt. Speciellt att åka bussen på tisdag morgon, hahah. Ni får veta varför på tisdag för vi har lovat att inte säga vad vi ska vara, är ju inge kul om alla i skolan vet vad man ska vara.

Var hos bella lite längre än vad jag hade tänkt. Jag och Emma kom dit vid 12 och hon åkte igen vid 2. Jag blev kvar för jag hade inte provat mina kläder för Bellas brorsa som jag skulle låna dem av var inte hemma och vi visste inte var dem var. Sen kom Max för att fixa sitt hår som Bella färgade, och så kom lite andra gäster så det blev kaffe osv. Men fick prova mina kläder tillslut och det blev riktigt bra! när jag kom hem nu på kvälls kvisten så har jag städat mitt rum, och till och med sorterat papper! Kan bero på att jag spillde ut vatten över hela skrivbordet och var tvungen.. Lyckad dag iaf och nu sitter jag och äter yougurt och frukt i min nybäddade säng, har rockklassiker och tända ljus också. Kommer sova som en kung inatt, och så har jag sovmorgon imorrn också så behöver inte gå upp förens 9 om jag vill! 
Nu tänkte jag slänga ihop ett inlägg med bilder från Antons student innan jag lägger mig!

Blir en bild på Jays fina autograf istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0