Sängar och frukter

Har haft lite fruktfrossa och har bäddat rent i min säng, så nu längtar jag efter att få lägga mig. Jag älskar verkligen min säng, men ändå vill jag ha en ny..Den är skönt att den är mjuk men den är lite för mjuk. Perfekt storlek dock, inte för liten för sällskap med inte för stor själv. Fick det och låta som jag faktiskt har sällskap..
Jag bara babblar, men på tal om sängar så köpte jag fina sängkläder på IKEA och så köpte vi massa andra saker som nytt porslin, ett olivträd,lite småplock och tyg till uterummet som jag har som misson att måla i sommar. Kommer bli jättefint när det är klart! Ne nu ska jag äta upp frukten och snart gå och lägga mig, behöver bli av med den här förkylningen jag har. Nu börjar det regna också, ännu en anledning att vilja krypa ner under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0