Seg morgon

Hej, hur är det med er? Jag är rastlös och det är väldigt jobbigt. Oftast tycker jag det är skönt att inte ha något att göra men nu är jag så jäkla rastlös och det ät som om allt jag gör inte duger och så tröttnar jag. Jag blir extra rastlös och uttrkad när jag vet att jag har ett helt sommarlov att göra ingenting på, ah! Vad ska jag göra hela sommarlovet, speciellt med sånt här väder??
Både igårkväll och imorse var jag skitsugen på att gå på promenad, vilket inte händer så ofta. Men ser ni vädret eller?? Här hos mig bara vräker det ner! Så det blev att jag kröp ner i sängen igen efter frukost och kollade film.
Nu dricker jag kaffe och äter rabarberpaj och hoppas på att det sk bli bättre väder, fast man lär väl ändå inte våga sig ut. Det spöregnar ju i intervaller.. Nu ska jag fortsätta lata mig och komma på något vettigt att göra.



Hur gulligt? ♥

Kommentarer
Postat av: Rasmus :D

idag är det iallafall lite fint väder :) något blåsigt men det är fint :)

2012-06-17 @ 16:44:38
Postat av: Agnes

Japp :)

2012-06-17 @ 20:20:49
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0