Start på sommarlovet

Hej! Jag började denna fredag och mitt sommarlov med massa ägg och hem till gården, kan nästan inte bli bättre. Fast om jag ska vara ärlig, och nu kommer ni tycka jag är konstig, så är jag inte så taggad på sommarlov.. Detta året är jag kanske minst taggad, har inget speciellt att se fram emot. Ingen semester eller konsert eller liknande, och Bella och Emma brukar ofta ha mycket annat att göra. Jag får helt enkelt hoppas att det händer något kul. Just nu sitter jag och äter choklad som jag fick av mamma och Anton för att jag slutat 9:an och dricker kaffe. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen men ikväll ska jag nog till Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0