Story of my life

Har ägnat eftermiddagen åt att kolla på GoT avsnitt med Max och Anton, som också precis skulle se igenom hela serien. Jag och Anton hade redan sett några avsnitt men vi såg om dom, nu ska jag kunna vänta tills nästan gång vi alla kan se.. Sen har jag ätit god lasange,och nyss pratat med min farmor. Har lovat att hälsa på och visa bilder från Barcelona.
Nu funderar jag på att dricka lite te och läsa någon bok. Eller så blir det som alltid, jag är för lat för att ta tag och läsa någon bok så jag sätter på någon serie eller en film haha...



Storyn of my life dårå, eller kan det vara så att jag aldrig blir kär..Ne jag skyller hellre på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0