Tårta och ditt favorit program

Tja! Just nu sitter jag i min lilla soffa med en bit av dessa tårtor och ska kolla på HTG, perfekt lördag kväll när man är trött. Vår tur på stan gick bra och nu är jag faktiskt riktigt nöjd med kläderna jag ska ha på balen. Ska ha en vit klänning som jag köpte förra året och så köpte jag svarta "pumps", mönstrade strumpbyxor och en kavaj. Var orolig för att jag inte skulle så särskilt uppklädd ut men det blev bra. Bella hittade en klänning så vi blev klara i skaplig tid och då köpte vi jordgubbar att äta på. Det blev lite krångel med hur vi skulle ta oss hem men så knallade Max och hans syster förbi, Max hade spelat match, så vi fick åka med dom hem. Både jag och Bella var riktigt trötta och sega så vi fattade inte hur det skulle gå, vi skrattade år allt möjligt och dansade omkring i butikerna men det gick ju bra tillslut, haha..

Vad tycker ni om tårtorna då? Jag är riktigt nöjd och chokladtårtan är väldigt god! Jordgubbstårtan brukar vi göra men chokladtårtan improviserade vi typ ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0