Tattoologist

Har kollat klart på filmen och SATAN vad sorglig den var. Det var nästan lika illa som Brokeback Mountain och då är det sorgligt. Jag är fortfarande alldeles rödgråten och deprimerad, och jag kanske borde sluta titta på så sorgliga filmer jämt för jag blir ju deprimerad. Men jag gillade filmen skarpt.

Från en sak till en annan, det är tur att tattoologist finns för där får jag mycket av min inspiration till min framtida tatuering. Det kommer antagligen dröja ganska många år för jag har ingen aning om vad jag skulle tatuera, det finns alldeles för många vackra och insprerande ord och meningar! Men jag får alltid små idéer och inspiration, men aldrig någon som är tillräckligt stark för att jag ska vilja ha det på min kropp resten av mitt liv.

Jag tittade runt lite och läste denna beskrivning till en tatuering och när jag läste vad det stod på tatueringen så tyckte jag det var gulligt och coolt. Bra beskrivning och jag antar att alla Harry Potter fans fattar.

"i took this to remember who i am, and where i come from, and to remember and even when times are dark, i can pull myself up to light. it sounds like a cliche but it warms me up to remember from time to time."

Expecto Patronium.



GOD NATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0