THE CITY CHANGES YOU

Goddag får jag väl lov att säga. Denna morgonen trodde jag att jag skulle vakna upp friskare, jag har faktiskt inte alls lika ont i halsen men har fått världens huvudvärk i stället..Känns som mitt huvud väger 100 kg, jag blir yr och matt när jag reser mig och det trycker i pannan och runt ögonen, härligt. Alvedonen och duschen gjorde det liite bättre.
Men jag ska nog ändå åka och vara med mina charmtroll en stund nu på eftermiddagen. Vi ska se sista Sagan om ringen och kanske spela lite sällskapsspel, men jag ska inte sova där utan åka hem och vila.

Vad tycker ni om bilden då? Det är den första bilden från Spanien som jag lägger upp och jag minns detta så tydligt. Det var vid 10-11 tiden efter att vi mött gruppen för att äta middag. Vi var kaffesugna efter det så vi gick till ett ställe och gud va flummiga vi var. Det var sista kvällen och jag tror man blir glad och social av att vara i en stad som Barcelona, där alla är sociala och kvällarna är så mycket mer livliga än i Sverige.
Vi var väldigt glada i alla fall och jag blir glad av bilden.

Mina egna charmtroll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0