Then you just desided, love wasn't for you

Hej och godmorgon! Idag ska jag till Bella och prova kläder! Eller nja typ kläder, för på tisdag är det Sune dan vilket betyder att alla klär ut sig och gör massa uppdrag. Jag älskar denna dagen och vi har riktigt bra kläder i år! Vi måste bara kolla så dom passar..Ni får vänta till på tisdag för att få veta.

Såhär såg jag ut på studenten. Hade på mig min gröna klänning, som är mycket grönare i verkligheten, och såg klädde jag ner det med converse och min nya älskade jacka. Eller ja, jag tog mest converse för att jag inte har några finskor. Efter sunedagen på tisdag så är balen på kvällen, som jag också ser framemot.

Ne nu måste jag duscha innan vi ska hämta Emma, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0