Trädgårdsplaner

Hej på er! Blev trött på att vara rastlös och lat, så nu när det blev finare väder så har jag varit ute i trädgården. Har mest gått runt och tänkt och diskuterat framtids planer för trädgården med mamma. Vi har så många planer, både större och mindre, men man har inte riktigt tid att börja med dem. Vi ska göra allt från att bygga ett pannrum, tvättstuga och badrum till att snickra ihop plank, plantera häckar, gjuta betong osv. Nu har vi diskuterad lite och jag har peppat lite så vi ska börja med att gräva i landet och plantera pumpor,
men först ska vi göra middag.

En bild som jag fotade i fredags när jag fick en liten kick och sprang och fotade massor. Blev inte så många bra bilder, mest enformig bilder på blommor. Men denna gillar jag, hur Humlen reser sig mot skyn.


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Som jag brukar säga: Bara att ni säger till om ni vill ha hjälp med något ställer upp på allt för er! :)

2012-06-17 @ 23:19:35
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0