vilken dag

Hej! Ligger i sängen och ska snart sova, tänkte bara kolla in lite här först. Idag har vi ju då först varit på loppisrunda och då jag hittade 3 tröjor, en tantigt söt blommig långkjol, två små svarta skinnväskor och en film. Sen åkte vi till Torp och började med att lyssna på en kille som hade föreläsning typ. Han var helt underbart charmig och inspirerande, mestandels skrattade man hysteriskt och vissa stunder var tårarna nära. Han hette Jonas Helgesson och han har nyss kommit ut med en bok vid namn, Etiketter ska sättas på julklappar, inte på människor. Och allt han sa var av sånt värde och man tog verkligen till sig det. Nu kommer ingen lägga något värde i det jag just sa men jag önskar att alla var där och lyssnade på honom, och var lika kloka som honom! Sen åt vi lite lunch där och träffade några bekanta. Vi träffade inte bara Linn utan Alexandra, min bästa kompis när jag var liten. Riktigt trevligt att träffa dom. Sen blev det fika och vid kl 8 bar det av hemmåt. Har inte tid att skriva så mycket mer, ska försöka sova nu så att jag inte sover lika länge som idag för imorrn ska jag packa. Vi åker nämligen till Skagern, men mer om det då! Eftersom att ingen teknik vill funka som jag vill så lägger jag upp en gammal bild på Izabell och Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0