WHY'D YOU LOOK SO BLUE?

Hello! Ska börja med att säga något mindre kul, tekniska saker...Ne men jag skulle lägga upp bilderna jag tog i Skagern men det funkar inte som jag vill. Annars har jag alltid tagit kort med mobilen, gått in på internet på mobilen och laddad upp bilderna på min sida på blogg.se och så finns dom i arkivet liksom, så loggar jag in på datorn och skriver inlägget och använder bilderna. Men med den nya verisionen av blogg.se så går det inte och det är lite surt. Blir inga bilder från Skagern då men ska greja med det imorrn så vi får se...

Jag börjar om på nytt, hej! I torsdags höll jag på och packade så jag hann inte blogga och i skagern har jag inte riktigt använt elektronik, mobilen har mest legat avstängd i tältet. Men vi har haft jätte trevligt, hängt på stranden och ute bland stenarna och solat på dagen och eldat vid vattnet på kvällen, snackat, ätit gott, lirat lite fotboll med massa barn, badad badtunna mitt i natten osv. Och juste så har vi provat på att sola topless också, riktigt härligt så länge inte så många ser, men vi låg ganska bra där ute på stenarna! Och självklart har det varit supermysigt att sova i tält, käkat godis på kvällen, lyssnat på regnet, vakna av strålande sol. Tänkte att jag inte behövde berätta så mycket om min midsommar, så många som skriver om det överallt endå! ;) 
Kom i alla fall hem mitt på dagen idag och sen hade vi besök av en kompis till mamma och hans lille son Alexander, ätit "rester" från igår med familjen, duschat länge och ikväll ska jag bara slappa. Pollen gör mig riktigt trött och hängig så ikväll ska jag kolla på film, äta frukt och mysa i min säng. Hur har eran midsommar varit??

Tycker vi lyssnar på lite fin musik istället för bilder, first aid kit myser jag till nu.


Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Min midsommar var finfin ;)

Svar: Vilken tur! ;)
Agnes

2012-06-23 @ 20:07:41
URL: http://www.thedustland.blogg.se
Postat av: Emma Svensson

japp :)

2012-06-24 @ 10:23:43
URL: http://www.thedustland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0