20 längder och 2 mil

Nu är jag hemma efter en dag i vattnet och på cykeln, och det var riktigt kul! Det var inte så jobbigt att cykla ändå, speciellt inte i stan, och vädret har ju varit underbart idag. Vi började iaf cykla hemmifrån Bella in mot stan och det gick ganska fort faktiskt, sen simmade vi 20 längder och tog det lugnt i vattnet bara. Sen blev det en lång dusch följt av bastu, och innan vi trampade hemmåt satte vi oss i solen och åt "mellis". Det var lite jobbigare hem för då blev det några riktiga backar men vi tog oss hem till Bella, var där en snabbis för att sedan åka vidare till mig. Bella har åkt till Mårten och nu tänkte jag kolla på hem till gården, äntligen! 
Tycker vi kan vara stolta nu, vi var hurtiga och klagade inte alls. Nu blir det lite chips..
Vad har ni gjort idag? :)

En bild på Bella när vi skulle cykla från badhuset. Våra cyklar är så fina, Bella har en gul och jag har en grön, båda två själv lackade ;)


Kommentarer
Postat av: bella

oj jävlar :/ jag måste göra något åt mig själv... jag ser ju förjävlig ut :( blä

2012-03-24 @ 17:59:17
URL: http://bellaleonoras.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄGG AV BELLA! Sånt där skit snack vill vi inte höra!



Vad duktiga ni har varit är riktigt stolt över er! :)

2012-03-24 @ 18:31:18
Postat av: Anonym

LÄGG AV BELLA! Sånt där skit snack vill vi inte höra!



Vad duktiga ni har varit är riktigt stolt över er! :)

2012-03-24 @ 18:33:49
Postat av: Max larsson

LÄGG AV BELLA! Sånt där skit snack vill vi inte höra!



Vad duktiga ni har varit är riktigt stolt över er! :)

2012-03-24 @ 18:34:22
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Raaaasmus Behr

sjukt snygga cyklar :D

2012-03-26 @ 20:50:40
Postat av: agnes

Rasmus: Tackar :D

2012-03-26 @ 21:54:57
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0