Afternoon in the forest

Hejsan! Ligger i sängen och har väldigt ont i magen, kan inte sitta upp så ligger och bloggar, kollar på HTG och borde göra läxor. Idag var vi ju hos Bella och sydde lite, åt, satte på oss våra trollkläder(som inte är färdiga,men grunden iaf) och sen drog vi ut i skogen. vi hade först med oss Bellas hundar men dom var så ivriga och olydiga så de fick inte vara med mer, en sprang iväg så vi fick leta väldigt länge men hon kom tillbaka. Vi gick omkring lite och hittade näver och kottar osv. Jag hade på mig ett par skor jag ska ha på lajv som är bruna kängor i typ st 43. Ganska förstora och lite klumpiga men faktiskt ganska sköna. Och de gick bra att springa i ändå! Trevligt att vara i skogen.
Har inte så mycket vettigt att säga, förutom att det som sagt är ganska fullt upp denna vecka och att jag verkligen borde öva på Spanska läxan tills imorrn. Jag vill helst bara lägga mig och sova.

Sten eller Troll?

I skogen idag så slängde vi på emma lite mossa och så satte hon sig på backen och det ser ganska coolt ut. på första bilden ser man ju att det är en människa men på andra bilden skulle hon nästan kunna vara en mossig sten eller något som smälte in i naturen. Sen är ju Emma eller vi andra inte färdig dekorerade(hehe, låter lite kul) utan vi ska ju ha massa saker på oss, så om hon hade haft det skulle det sett ännu coolare ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0