Åkte på en tur

Hej! Jag borde sova för även om det är lördag imorrn idag  så ska jag upp i tid, varför kan jag berätta imorrn. Efter maten, tårtan, paketöppning osv. alltså vid kl 9 eller nått så blev det så att jag, Anton och Mårten tog en tur med bilen. Vi åkte till stan och tankade, sen stannade vi hos Bella på hemvägen och släppte av Mårten men jag gick in en stund till henne också. Sen stannade jag och Anton hos Max. Hälsade på lite och vi blev kvar till strax innan 12. Nu har jag kommit hem och nu ska jag sova, hörs ♥

Eftersom jag inte ville ha ett inlägg utan bild så tog jag en gammal på måfå bara. Får slänga upp bilder imorrn. Saknar mitt längre hår när jag ser denna bild..och min senapsgula tröja som det blev gröna fläckar på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0