Åt helvete

Nu ska jag äntligen få lägga huvudet på kudden, jag tänker ofta att jag ska läsa när jag lägger mig men även om jag lägger mig i tid så är jag så trött att jag däckar direkt. Idag så borde jag ha pluggat men jag har suttit i Skype i några timmar, kollat på hem till gården och kollat på klipp på youtube(Typ harry potter intervjuer...). Okej, har pluggat lite men jag börjar så sent så jag hinner aldrig plugga ner än 5 min innan jag somnar i boken typ. Det kommer iaf gå åt helvete imorrn på fysik nationella, precis som det gjorde idag på kemin. Liksom varför skulle det gå bra eftersom det kommer ha att göra med lite av allt vi lärt oss och jag minns ingenting+ att jag inte har fått särskilt bra resultat på något fysik prov...Okej, jag vet att jag bara snackar om läxor..
Imorrn efter att vi gjort provet så ska vi äta på det nyöppnade Saigon vid vår skola.
Vi hörs imorrn, god natt ♥

Penseér, en av mina favorit blommor. Kanske inte just denna färg, men jag älskar att det finns så många olika färg kombinationer på dem och att de ser ut som små ansikten. Fotade denna i trädgården i eftermiddags.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

Ser du pretty little liars? :)

2012-03-14 @ 11:40:29
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0