Bilder från gårdagen

Hej! Nu har jag städat mitt rum, inte ett dammkorn(okej, överdrift..) och det luktar supergott. Blev ju bara en snabb bloggning förut och sen dess har jag ätit, gjort frosting till cupcakes och smetat på det och städat. Vi åt raggmunkar och fläsk/bacon ,mums! Jag borde ha gjort bild läxan också kanske men det orkar jag verkligen inte nu, utan nu tänker jag avsluta dagen på ett av de bästa sätten: HTG i sängen.
Idag har det inte hänt något speciellt förutom utvecklingssamtal efter skolan och det gick väldigt fort. Min superlärare Stigge hade inte mycket att säga, han tyckte allt funkade bra och jag och mamma också så vi pratade om lite annat. Och efter skolan vet ni ju vad jag gjort då. Har inga bilder från idag så här kommer lite bilder från igår när vi åt på Saigon och gick över stan efter skolan.

Imorrn fyller jag 16 och jag ser framemot det, så imorgon kanske jag inte bloggar efter skolan men jag kanske tittar in imorgon bitti. God natt och sov sött ♥

Örebros stolthet, slottet. Hehe, jag tycker det är väldigt vackert iaf.


Här har vi dom ju :)

Emma, så fin så.

Mat och cola efter Fysik nationella var inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0