Bio imorrn- The hunger games

Kan inte plugga mer biologi för jag råkar bara somna, slumrade till nyss när jag låg och läste. Jag får hoppas på det bästa på provet imorrn, och så får jag läsa lite när jag äter frukost imorrn också. Är trött och har ont i magen så ska gå och lägga mig nu. Ville bara med glädje berätta att jag ska på bio imorrn.

Imorrn ska jag, Bella, Izabell och Emma gå på The Hunger Games, och det ska bli så spännande! Den verkar riktigt bra och det sägs att den ska bli lika populär som Twilight. Tänkte lägga in trailern men det gick inte så ni får gå in på Youtube eller SF(där är det en lång, bra trailer) själva och kolla på den. 
Kanske inte bloggar imorrn då eftersom jag inte kommer hem förrens vid 9, 10.
Nu ska jag sova, ha det bra ♥

The Hunger Games Official Trailer [1080p HD] - All Hunger Games Trailers (2012 Movie) - YouTube

Det är så mysigt med bio och jag är så taggad! Hoppas jag inte har lika jävla ont i magen imorrn med bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0