DAGEN

Hej! Tänkte blogga lite om dagen. Kom hem vid 4, har ätit middag och lagt över bilder på datan osv sen dess så det blev att blogga nu. Åkte ju till Emma vid 11 och vi fikade, hon öppnade paket, sen snackade vi, fotade och kollade på film. Emma och hennes syrra hade bakat supergoda saker och hennes farmor hade gjort bullar :)
Tror Emma blev nöjd med hennes presenter, och att hon nu får övningköra! Fick skjuts av henne hem och det kändes lite kul att hon körde. Hon var duktig och man blir lite stolt ;) Värre blir det när jag ska köra..
Hon fick en ny mobil också och man blir så sugen på att skaffa en ny själv! Har ju haft min hedliga knapptelefon i några år nu så jag funderar på att uppdatera mig..

Presenterna från Bella, mig och Max. Hon fick en film, en skiva, en snusnäsduk/scarf, en tygpenna(så hon kan få sina t.ex Converse signerade av Von Benzo), ett biokort och en piratbok av mig och Max. Den var mest på skämt för att emma gillar pirater och den inte var så dyr. Den var avsett för barn med fina luckor så man kunde se inuti skepp och läsa fakta och så,haha.

Fika,mums!

Har ingenting med någonting att göra men Emmas filmer är så fina så de fick vara med endå!

Bild på mig och min speciellt blus. Bilden gör inte färgen helt rättvis,den är ju svart, men det är iaf väldigt mycke tyg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0