Det gick utför..

Hej igen! Mitt humör är inte lika bra fortfarande..Efter maten spelade jag, Max och Anton monopol ganska länge och sen har vi suttit och snackat och kollat på klipp på y-tube. Jag har haft trevligt och det känns skönt att inte ha gjort något speciellt och det kändes så skönt att inte ha några fler prov eller liknande förens nästa vecka. Men så slog det mig att jag FORTFARANDE inte har gjort bildläxan som skulle ha varit inne härom veckan...Kunde ha gjort den idag men jag kommer behöva göra den imorrn, kvällen innan..Dumt av mig. Och imorrn har jag utvecklingssamtal och efter det hade jag och mamma tänkt åka och skaffa en ny mobil men den får vänta tills nästa vecka, måste ju göra läxan..Okej, nog om det men det förstörde mitt humör lite. Nu ska jag gå och sova, så vi hörs imorrn. Blev ingen speciell bild nu heller, tog bara en random bild från förra veckan tror jag, för att ha något. God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

SV: tack så mkt :D hihi!

2012-03-15 @ 10:39:36
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0