Do nothing

Magonten håller i sig. Så jag har inte gått från sängen sen jag sist skrev men nu måste jag göra det. Ska slå in ett paket, läsa igenom papper till ett prov imorrn och borsta tänderna. Men efter det ska jag återgå till sängen och sova.

I brist på egentagna bilder och eftersom mitt magont gör att ja inte orkar leta efter sladden till datorn, så blir det en bild från tattoologist. Hittade ingen direkt supersnygg tatuering idag men hajade till på denna. Detta är ju ur snövit och jag minns hur jag hakade upp mig på just denna mening när jag var liten, som jag tyckte lät så vacker. Jag ville ha hy vit som snö, läppar röda som blod och hår svart som ebenholts. Nog för att det är väldigt vackert och snövit också så är jag faktiskt inte jätte ledsen idag att jag inte ser ut så..^^ god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0