Film eller plugg? Duktig eller inte? Ångest eller inte?

Snart är denna helg över, och det har varit en bra helg(Som om inte alla helger är det??). Har haft saker att göra hela tiden. I fredags var det ju födelsedags firande och en biltur på kvällen där, igår gick jag upp ganska tidigt och vi cyklade och badade, och på kvällen var jag ju hos Max.
Jag har ju mest varit ute idag, och nu har jag just ätit och funderar på om jag ska vara duktig och plugga till biologi provet och göra matten läxan eller titta på film...Jag försöker jämt tänka att inför det här provet ska jag börja plugga i tid men det slutar alltid med att jag inte gör det... Funderar verkligen på att se film, ångesten kan jag ju ta imorrn! Men jag får göra lite läxa och sen blir det film! Blev sugen på att se "10 things I hate about you", kanske blir den! Vi får se om jag skriver mer ikväll, men ha en trevlig kväll!






Asså, hans leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0