Fredag 30 mars- PÅSKLOV!

Hej! Nu släppte jag min nya telefon och satte mig vid datorn. Okej, jag har inte bara lekt med mobilen, jag har lagat och ätit tacos också.
Idag har det varit en seg dag i skolan, jag har iaf varit seg. Inga jobbiga lektioner utan bild och hemkunskap och sånt, och jag och Emma bakade gott bröd. Vi fick gå 25(!) minuter tidigare för vår snälla fysik lärare så vi hann med en tidigare buss, och jag var hemma vid 3. Blir mycket fniss på fysiken som är sista lektionen på fredagar..
Förutom att leka med mobilen, som jag har fått lite pli på nu vet jag det mesta iaf, och ätit tacos så har jag och mamma varit och matat Missen. För er som undrar vem det är så är det mammas sambos föräldrars katt. Okej det lät väldigt invecklat men det är nämligen så att Oves(mammas sambo) pappa har dött nyligen och hans mamma är på hem så vi åker och matar katten. Jag tycker det kändes lite sorgligt för han är gammal och ensam och han blev så glad när vi kom. Aja.. nu ska jag fortsätta slappa. ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Inte missen, men detta är en av mina katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0