fredag kväll

Hello! När jag sa imorse att detta skulle bli en bra dag så hade jag rätt, det har varit en härlig dag. Vänner, bra humör och lite små saker under dagen som gjort den bra. Idag hade vi först idrott, bild och sen klassråd som alla var helt okej. Sen drog jag och Emma och köpte Cola och Choklad. Jag vet, men det är ju faktiskt fredag! Ska skärpa mig lite..
Vi hade sen hemkunskap där vi hade teori men det var kul, sen lunch med Max och en kille från hans klass och efter lunchen satte jag och Emma oss i cafét och åt vår efterrätt, coke and chocolate, mums. Sen byggde vi broar på tekniken som ni ser på bilden. Kartong broar alltså men det är ganska coolt att dom kan klara så mycket. Vi är inte klara med bron på bilden("Klossarna" sitter inte ihop med varandra och de är inte färdiga heller) men ändå klarade den typ 4 par handskar och 2 saxar, *ooooh*. Sen skulle vi ha fysik...Men det var faktiskt helt okej för vi håller på med ett arbete, vi skriver om vattenkraft, och vi fick chokladbollar(jag erkänner att det var det som gjorde att jag kunde skriva att det var helt okej..)! Inte helt fel :3
Sen åkte jag och Max upp på stan och letade present till Emma. Ska ju inte avslöja något men det var lite svårt att hitta något..Men jag och Max lyckades fixa det. Vi träffade 2 kompisar som vi slog sällskap med på bussen. Kom hem vid 6 och är mätt och glad. Det där på bilden var inte helt fel ↓ . Nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till "The pick of destiny" men ska klicka igång Hem till Gården, hörs senare♥



Man ser lite av Emma och hennes fina jacka på bilden!



Kommentarer
Postat av: Max larsson

Gotte glisar^^

2012-03-09 @ 21:27:41
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Grymt god chocklad där! :DD

2012-03-09 @ 23:23:01
Postat av: agnes

Rasmus: Japp :D

2012-03-10 @ 10:19:53
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0