Fredag-"This is going to be a good day"

God morgon! Just nu sitter jag och äter frukost och om 15 min måste jag gå ut till bussen. Jag sitter och kliar på ett av mina tre myggbett(!). Känns lite fel att redan ha myggbett och att en av våra katter redan har haft en festing.. Idag efter skolan så ska jag och Max upp på och leta efter present till Emma som fyller imorrn! Hehe, lite sent ute..Emma brukar vara den jag tycker är lättast att köpa till men det var lite svårare denna gång, men något ska jag nog hitta! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antar att jag bara ska vara hemma, och imorrn ska vi fira Emma :) Vi hörs ikväll, ha en bra dag! ♥

Nyvaket troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0