Fredagsmys- on my own

Har lite fredagsmys här, 3 favoriter! Mintchoklad, Cola & Hem till gården ,kan ju knappast bli bättre ;)
Är ganska trött och ska upp i skaplig tid imorrn för att åka på loppis och fynda, så jag ska bara chilla vidare här.
Efter detta så blir det film eller Harry Potter bok, behöver läsa vidare i den.
Ha en fin fredagskväll ♥

På den väldigt otydliga bilden ser ni mitt framtida hem, en liten by med bara stenhus i England. Okej kommer kanske inte bo i just Emmerdale (fast skulle inte ha något emot att bo där, speciellt inte om de som är med i serien faktiskt bodde där..) men jag ska bo i England nån gång i mitt liv har jag lovat mig själv.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Lite pinsamt^^

2012-03-02 @ 23:43:43
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0