Gårdagen

Nu kommer lite bilder från igår. Det mesta finns med på bild, men efter smörgåstårtan, tårtan & kaffet och paketöppningen så spelade vi sällskapsspel långt in på natten. Det är så kul! Vi var 6 st som spelade och det passa bra för vi spelade två olika spel där man ska vara i lag. Vi spelade absolut överrens och med vilda gester, som båda är väldigt roliga spel med mycket skratt, speciellt på natten när man är trött. Vi böt lag flera gånger och man märker vilka som tänker någe sån där lika. Jag, Bella och Emma tänker ju ofta väldigt lika.. Vi spelade 4 omgångar och, inte för att skryta men, måste ju meddela att jag var i det vinnande laget alla 4 gånger ;) Efter att vi spelat så åkte Mårten och vi kollade film, det slutade med att vi valde Jackass 3...Vet inte vad jag ska säga, dom killarna hade inte några hästar hemma. Vissa saker var kul och galet som dom gjorde, väldigt extema saker, men vissa saker var så sjukt äckligt! Va fan får dom allt ifrån?? 
Klarade mig genom filmen iaf och den må ha varit lite kul men det var en av de sämre filmer jag sett..:P
Imorse vaknade vi relativt tidigt och Bella halvsov till halv 10 eller nått sen gick vi ner och åt en stor frukost!
Nu kommer lite bilder.

Förutom paketen på bilderna så fick jag bl.a Minneskort till min kamera(förut gick det bara på 100 bilder, irriterande), ett fint skinnbälte, strumpor, tygpenna(så jag kan få saker signerade),  ett litet stenhjärta, ett armband, Back to Black(Så mina svarta jeans kan bli svarta igen och inte gråa) Pengar och lite mer. 
Gillar att jag fick massa presentkort, det är så användbart! Tack för alla paket!

Vi hade fint dukat med duk och tulpaner.

Först åt vi smörgåstårta, mums!

Sen cupcakes och kakor

och tårta



Och jag fick massa fina paket

Blev inte så mycket bilder på folk utan mest på mat eller paket, men här är en när jag blir tvångskramad och tvångsfotad, hehe.

Fick bl.a dessa gott doftande sakerna, som jag tänker inviga ikväll.

Och en John Mayer skiva av Emma & Bella! Lägg märket till den fina lappen över priset ♥

Och massa presentkort! Biokort(av B & E), Najs Prajs av Mårten, H&M av mamma och Akademibokhandeln av Anton och Max :)

En närbild av mina fina ätpinnar.

Och ja, vi blev lite barnsliga så vi blåste upp massa ballonger och så målade vi ansikten på alla..


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fin header! :)

2012-03-17 @ 17:04:33
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0